Dagen efter närmar vi oss Kotor.Vid infarten ligger den berömda romersk-katolska kyrkan Our Lady of the Rocks.Sedan tar vi oss in till......de trånga gränderna i Kotor......som ledde oss till ett torg där man kunde se gångvägen upp till bergets topp. En vidunderlig utsikt, sägs det.Vi tyckte inte vi behövde kontrollera sanningshalten, utan tog en förmiddagspilsner istället.Man blir på gott humör av en sån, sa Anita.Javisst, hvergang!